Tuesday, March 15, 2011

gUrU bEsAr & pEnYanYI..Itulah KeJe akU

     ohoi!!..skang nie ak mmg busy nak mampus...sibuk je memajang..dengan SIFE lg..(nnt ak explain pe tu SIFE)..yg bestnye,ak dipilih utk jd backup singer pasukan boria Unimap..hahah..mmg msuk klas vokal la tu..ala,cam yg korang tgk kt AF tu..lbih krang cam tu la..skit tekak ak dibuatnye..mmg kne lontarkan abis-abisan...xpe,nk jd artis bknnye sng..hahah

     ok2..msuk bab laen plak..ak nk cite sket ape itu SIFE sbb kt entri yg sblom2 nie ak da ckp ak nk bgtau ape itu SIFE..SIFE ataupun nme pnuhnye Student In Free Enterprise adalah international NGO yang melibatkan bisnes..smua institusi pendidikan di seluruh dunia bleh menyertainye termasuk la Unimap sendiri..misi SIFE adalah untuk membuat perubahan dan penambahbaikan terhadap satu-satu komuniti masyarakat di samping melahirkan ahli perniagaan yang peka akan tanggungjawab sosial..

    
     sebenarnye Unimap baru je join SIFE malaysia..bru je tahun nie..so,ahli2 SIFE yg tahun nie adalah yang baru berjinak2 dlm mende2 cam nie..termasuklah aku...aku telah dilantik sebagai ketua projek utk mengetuai projek no 3 SIFE Unimap iaitu membuat klas tuisyen bagi meningkatkan tahap pendidikan kanak2 di Perlis khususnya di Kg Sempering..mknanye ak jadi guru besar le..heheh..tp tu smua indah khabar dr rupe..azab nk mampus jd ketua..mmg ssah,byk mende nk kne pkir,byk mende nk kne urus..tp ak berterima kasih sgt2 kt kawan2 ak especially aty and ija..diorg byk tlg,kalo takda diorang ak mmg terkial2 nak wat keje...

    aku akan berusaha sedaya upaya supaya projek (A with SIFER) nie dapat berjalan dgn baek dan dapat membantu SIFE Unimap utk bertanding dgn universiti2 laen di PWTC pada Julai nie...dan aku juga mengucapkan selamat berjaya kpd rakan sejawatan ngan aku, zhariff, semoga berjaya ngan projek cupcakes  and cokelat...


    
ALL THE BEST TO SIFER!!!(^_^)

2 comments: