Wednesday, January 26, 2011

cOntEsT gAmbAr tAk nAmPaK mUka pALinG cOOl

jeng..jeng...jeng..puas aku cari pic yang sesuai utk dipertandingkan,pic yg nie je aku mampu pertaruhkan..aku skang nie ngah msuk 'contest gmbr yg tak nampak muka plg cool'..nie la gmbr plg cool sbb ada aku dalam pic 2..hahah

nk join kontez nie sila klik disini: kontez gmbr x nmpak muke plg kool

time nie kiteorang nak cross border..percubaan utk melepasi thailand gagal apabila kami tak dibenarkan melepasi sempadan kerana tak mempunyai border pass..hampeh,kami hanya mampu melihat dari sempadan thailand je..hanya beberapa meter lagi utk aku berada di overseas..

kawan2 jom join kontez nie:
mirul
din
aty


p/s:time aku ada kat situ sempat lagi mak aku order handbag ngan aku..
thanks to azie sbb tlg bg guidance(^_^)

6 comments:

  1. ahaa . masih xbjye ye yg link tuu . tpe , try lagy nextyme keyh

    ReplyDelete
  2. hahah..fed up r nak wat link 2..x pndai sy nk wat..last2,bantai ltak trus link yg btol2

    ReplyDelete
  3. apisv2:thanks 4 da support(^_^)
    din:haha..gmpak2..join2

    ReplyDelete
  4. Salam...

    TQVM join k :)
    Contest di tutup awal sedikit dari tempoh sebenar...bleh la datang k...huhu

    ReplyDelete